Producent: |
Jumbo - wózek boczny. |
Typ: |
Boczny wózek widłowy |
Model: |
Boczny wózek widłowy JUMBO J/SHP 40/12/40 - CENA Tel. +48 695 653 051. TECHTRANS |
Udźwig: |
4000 kg |
Rok produkcji: |
1994 |
Maszt: |
Duplex - możliwość wymiany masztu. |
Wysokość (stan złożony): |
2840 mm |
Wysokość podnoszenia: |
4500 mm |
Wolny skok: |
2130 mm |
Widły: |
1400 mm |
Stan techniczny: |
4 / 5 |
Uwagi: |
Platforma: 1400mm
Wysokość podnoszenia : 4000mm
Ogumienie : pneumatyczne
Silnik :PERKINS , Diesel
Cena na zapytanie. TEL. +48 695 653 051.
Wózek w dobrym stanie technicznym , odnowiona powłoka lakiernicza,UDT, Pełna dokumetacja .
.Zapraszamy na jazdę próbną.
___________________________________SZCZEGÓŁY TECHNICZNE OFEROWANYCH PRZEZ TECHTRANS: WÓZKÓW WIDŁOWYCH BOCZNYCH :
__________________________________Napęd. Dwa silniki hydrauliczne dużej mocy z bezpośrednim napędem
piasty koła w połączeniu z silnej mocy silnikiem wysokoprężnym odpowiadają
za konieczną moc mechanizmu jazdy. Wszystkie agregaty zostały umieszczone
pod podłogą w obrębie ramy pojazdu na korzyść dobrych warunków
widoczności.5
Mechanizm jazdy. Czteropunktowe podparcie z hydraulicznie
połączonymi cylindrami odchylnymi gwarantuje dobrą stałość równowagi i
wyrównane ciśnienia na grunt. Korekta słupa, zwłaszcza przy dużych
wysokościach podnoszenia, także jest możliwa przy tym systemie.
Mechanizm kierowania. Bezodrzutowy precyzyjny mechanizm
kierowania umożliwia nie męczące kierowanie także w ekstremalnych
warunkach eksploatacji. Oś kierownicy jest wykonana jako wahadłowa oś
skokowa z ramionami osi w postaci palców.
Instalacja hydrauliczna. Instalacja hydrauliczna składa się z pompy
sterującej, dla napędu mechanizmu jazdy oraz pompy stałej z podzielnikiem
ilościowym zarówno dla kierowania, jak też dla hydrauliki roboczej. Za dobre
wykorzystanie energii odpowiadają strumieniowo korzystne i pojemnie
zwymiarowane przewody.
Obsługa / Stanowisko kierowcy. Obszerne stanowisko kierowcy z dobrą
widocznością na pojazd i dookoła pojazdu. Wszystkie elementy obsługi są
uporządkowane w bezpośrednim otoczeniu kierowcy i umożliwiają łatwe i
bezpieczne uruchamianie.
Hamulce. Uruchamianie pedała hamulca wyzwala jednocześnie
hydrauliczny hamulec roboczy oraz hydrostatyczny hamulec silnikowy.
Minimalizuje to zużywanie się hamulców. Hamulec postojowy włącza się za
pomocą łącznika na tablicy przyrządów.
Instalacja elektryczna. Instalacja elektryczna jest przewidziana na 12 V.
Przejrzyste uporządkowanie oraz dobre stosunki przestrzenne umożliwiają łatwe
i szybkie prace konserwacyjne.
|
Cena: |
Cena dostępna po zalogowaniu |
|